بچه های سنندج







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





برای چشمانت

 

 

هوای ترست به رنگ هوای چشمانت

 

دوباره فال گرفتم برای چشمانت

 

 

اگر چه کوچک و تنگ است حجم این دنیا

 

 

قبول کن که بریزم به پای چشمانت

 

 

بگو چه وقت دلم را ز یاد خواهی برد

 

 

اگرچه خوانده ام از جای جای چشمانت

 

 

دلم مسافر تنهای شهر شب بوهاست

 

 

که مانده در عطش کوچه های چشمانت

 

 

تمام آینه ها نذر یاس لبخندت

 

 

جنون آبی دریا فدای چشمانت

 

 

چه می شود تو صدایم کنی به لهجه ی موج

 

 

به لحن نقره ای و بی صدای چشمانت

 

 

تو هیچ وقت پس از صبر من نمی آیی

 

 

در انتظار چه خالیست جای چشمانت

 

 

به انتهای جنونم رسیده ام کنون

 

 

به انتهای خود و ابتدای چشمانت

 

 

من و غروب و سکوت و شکستن و پاییز

 

 

تو و نیامدن و عشوه های چشمانت

 

 

خدا کند که بدانی چقدر محتاج است

 

نگاه خسته من به دعای چشمانت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط هانی در 12:7 قبل از ظهر | |